Close
inbound-marketing

Τι είναι το Inbound Marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρησή σας

Το Inbound Marketing είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιεί πολλές μορφές μάρκετινγκ όπως content marketing(μάρκετινγκ περιεχομένου), blogs, events, SEO, Social Media και άλλα κανάλια προώθησης έτσι ώστε να δημιουργήσει ποιοτικό περιεχόμενο και να το μοιράσει μέσα από αυτά τα κανάλια, ώστε να προσελκύσει στοχευμένους επισκέπτες και υποψήφιους πελάτες

 

Σε αντίθεση με το outbound marketing που είναι γενικό και όχι στοχευμένο (π.χ. μια διαφήμιση στη τηλεόραση), το inbound marketing κερδίζει την προσοχή των πελατών μέσα από το ποιοτικό διαμοιρασμένο περιεχόμενο και καθιστά την εταιρεία εύκολη στην εύρεση από τους ενδιαφερόμενους πελάτες της.

 

inbound marketing

Γιατί όμως το inbound marketing είναι ένα από τα πιο hot trend σήμερα;

 

Σήμερα ζούμε σε μια αφθονία λέξεων και πληροφορίων – και ο ρυθμός δημιουργίας πληροφοριών επιταχύνεται ταχύτατα! Σύμφωνα με την IBM το 90% των δεδομένων στον κόσμο, έχει δημιουργηθεί μόνο κατά τα τελευταία 2 χρόνια!

 

Οι αγοραστές σήμερα είναι πιο ενδυναμωμένοι και πιο έξυπνοι από ποτέ. Το διαδίκτυο τους παρέχει μια πληθώρα από άμεση πληροφόρηση που μπορούν να έχουν πρόσβαση 24 ώρες το 24ώρο.

 

Αναζητούν για ένα προϊόν και αμέσως έχουν μπροστά τους πληροφορίες, τιμή, τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς και ποια εταιρεία προσφέρει τη χαμηλότερη τιμή!

 

Παράλληλα, τα social media τους ενθαρρύνουν να μοιράζονται και να συγκρίνουν οτιδήποτε νέο βρίσκουν ενώ μέσα από τις σύγχρονες κινητές συσκευές μπορούν να βρίσκουν ό,τι πληροφορία θέλουν στο λεπτό.

 

«Το inbound marketing είναι τόσο ισχυρό γιατί έχετε τη δύναμη να δώσετε στον καταναλωτή / αναζητητή ακριβώς τις απαντήσεις τις οποίες αναζητάει, τη στιγμή που τις ζητάει! Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη, φήμη και εξουσία σε οποιοδήποτε κατηγορία εταιρείας χρησιμοποιείτε αυτού του είδους το marketing»

 

Ώρα να ξεκινήσετε το Inbound Marketing!

 

inbound-marketing 

 

Για να αντικαταστήσουμε τις ξεπερασμένες πλέον τακτικές μάρκετινγκ όπου σκοπό είχαν την προσέλκυση προσοχής των καταναλωτών, έχουμε αναπτύξει νέες καινοτόμες μεθόδους προώθησης εταιρειών που στοχεύουν στην οικοδόμηση σχέσεων μεταξύ της εταιρείας και των υποψηφίων πελατών. Με απλά λόγια, το inbound marketing προσελκύει πελάτες σε εσάς και δε τους κυνηγάτε εσείς.

 

Με το Inbound Marketing οι άνθρωποι που αναζητούν πληροφορίες για ένα πρόβλημα – όπως αγορά ενός μηχανήματος ή υπηρεσίας, η επίλυση ενός θέματος,κ.α. – βρίσκουν τις απαντήσεις που αναζητάνε στη δική σας επιχείρηση.

 

Αυτό βοηθά ώστε να μπει ο υποψήφιος πελάτης στο «αυλάκι» της πώλησης. Δηλαδή να περάσει το αρχικό στάδιο της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, οδηγώντας τον σε ισχυρότερη επιρροή και μελλοντική αγορά των προϊόντων και υπηρεσιών μας.

Ένα ωραίο video σχετικά με το είναι το inbound marketing από την Hubspot.com

 

 

Γιατί χρειάζεστε το Inbound Marketing για να επιβιώσετε και να αναπτυχθείτε

 

Το Inbound Marketing μαζί με το Growth Hacking αποτελούν τις πλέον καινοτόμες μεθόδους marketing για startup, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αυτό συμβαίνει καθώς είναι οι πλέον αποτελεσματικές μέθοδοι προώθησης και το κόστος είναι αρκετά χαμηλό – σε σχέση πάντα με το αποτέλεσμα.

 

Το Inbound Marketing προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά από μια εταιρεία Digital Marketing, μπορεί να:

 

  • Δημιουργήσει μια προτίμηση ή μια τάση και να επηρεάσει τις μελλοντικές αγορές των καταναλωτών
  • Δημιουργήσει εντυπώσεις στα social media και μεγάλη αναγνωρισιμότητα
  • Τοποθετήσει τους πελάτες σε θέση οδηγού
  • Βοηθήσει τις προσπάθειες για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.
  • Αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας
  • Ενεργοποιήσει τους πελάτες σας ώστε να ασχοληθούν με το brand σας 24/7 μέσα από social media
  • Δημιουργήσει ποιοτικά leads με πολύ πιο οικονομικό τρόπο απ’ότι άλλες μεθόδους παραδοσιακού μάρκετινγκ.

 

Σε αντίθεση με άλλες τακτικές marketing, το inbound marketing προσφέρει σταθερά και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Για παράδειγμα ένα ποιοτικό περιεχόμενο θα προσφέρει πολλά άμεσα οφέλη και ακόμα περισσότερα μακροπρόθεσμα.

 

Φέρνει την προσοχή στην εταιρεία σας και συνδέει υποψήφιους πελάτες με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αναζητούν εκείνη τη στιγμή.

 

Καθώς το περιεχόμενο κερδίσει περισσότερη έκθεση και όλο και περισσότερος κόσμος το διαβάζει και αντιδράει(όπως π.χ. στα social media) τότε τόσο το περιεχόμενό σας θα ανεβαίνει στις μηχανές αναζήτησης(SEO) και θα λαμβάνει ακόμα περισσότερη προσοχή , αρά ακόμα περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες για την επιχείρησή σας!

 

Το κλειδί στο inbound marketing είναι να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου γύρω από το προϊόν που θέλετε να προβάλετε και προσαρμοσμένη γύρω από τον κύκλο πώλησης του προϊόντος.

 

Κάθε προϊόν έχει το δικό του κύκλο πώλησης. Ένας τυπικός κύκλος πώλησης είναι

 

  • Έρευνα αγοράς
  • Εύρεση υποψήφιων εταιρειών
  • Επικοινωνία για προσφορά καλύτερης τιμής
  • Αγορά

 

Εδώ βλέπουμε ότι λείπει η αξιολόγηση προϊόντος από τον πελάτη πριν τη λήψη της απόφασης καθώς το μοναδικό του κριτήριο είναι η τιμή και η αξιολόγηση της εταιρείας εάν είναι αξιόπιστη, κτλ.

 

Αναλόγως τον κύκλο πώλησης κάθε προϊόντος, θα πρέπει να προσαρμοστεί και η στρατηγική περιεχομένου που πρέπει να ακολουθήσει η εταιρεία.

 

Τύποι και κατηγορίες Inbound Marketing : Τι κάνει μια καμπάνια επιτυχημένη

 

 

Δεν υπάρχει κάποιος ενιαίος κανόνας για το inbound marketing όπου να λειτουργεί καλά από μόνος του. Δε μπορούμε να ξεχωρίσουμε το inbound marketing σε κατηγορίες. Ενώ βασιζόμαστε στο SEO για να αντλήσουμε οργανικούς επισκέπτες που αναζητούν αυτά που γράφουμε, το SEO από μόνο του δε μπορεί να λειτουργήσει εάν δεν υπάρχει ποιοτικό περιεχόμενο!

 

Επίσης, τα κοινωνικά μέσα και τα blogs δε μπορούν να μοιράσουν το περιεχόμενό μας, εάν αυτό δεν είναι ποιοτικό, σωστά δομημένο και στοχευμένο για το κοινό που μας αναζητάει.

Οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές Inbound Marketing (ή στα ελληνικά «εισερχόμενο μάρκετινγκ» ) είναι οι παρακάτω:

 

SEO

 

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης αποτελούν το νο2 κλειδί για να πετύχει μια inbound καμπάνια.

 

Χρησιμοποιώντας αποτελεσματική ανάλυση των λέξεων κλειδιά, καλά δομημένο και στοχευμένο κείμενο καθώς και άλλες βέλτιστες τακτικές, μπορούμε να φέρουμε τη καμπάνια μας στα μάτια των επισκεπτών που μας αναζητάνε!

 

Τα υψηλά αποτελέσματα αναζήτησης θα εξασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό σας θα προβληθεί από το σωστό – στοχευμένο – κοινό και θα φέρει τα σωστά leads.

 

Blogging

 

Αποτελεί ίσως την πιο δημοφιλή μορφή Inbound Marketing. Ένα ποιοτικό blog σε μια εταιρική ιστοσελίδα μπορεί να διαδραματίσει ισχυρό ρόλο στην Digital Marketing καμπάνια.

 

Το ποιοτικό περιεχόμενο που διαμοιράζεται μέσω του blog και λαμβάνει υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, θα σας φέρει ποιοτικούς επισκέπτες με μεγάλο ποσοστό μετατροπής σε πελάτες!

 

Social Media

 

Με το ποσοστό ενηλίκων που χρησιμοποιεί social media να ανέρχεται πλέον στο 67%, καταλαβαίνουμε όλοι ότι το περιεχόμενό σας πρέπει να μοιράζεται πλέον και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

 

Τόσο μέσα από τις εταιρικές σελίδες όσο και με στοχευμένη διαφήμιση, το περιεχόμενο της Inbound καμπάνιας σας, θα πρέπει να φτάσει στοχευμένα στο κοινό που περιμένει να διαβάσει για εσάς και τα προϊόντα σας!

 

Events & webinars

 

Το εισερχόμενο μάρκετινγκ στο επόμενο επίπεδο! Οργανώστε online σεμινάρια και ζωντανά events – κατά προτίμηση δωρεάν – ώστε να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να παρακολουθήσουν μια επίδειξη των υπηρεσιών σας καθώς και να έχετε την ευκαιρία να τους παρουσιάσετε την τεχνογνωσία σας γύρω από το αντικείμενο.

 

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις τακτικές inbound marketing που ακολουθούμε στην MOCIAL. Με πάνω από 15 τακτικές, είμαστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα στην εταιρεία σας, είναι εξασφαλισμένο!

 

Πως να ξεκινήσετε το Inbound Marketing

 

Όσο περισσότερο επενδύετε στο inbound marketing, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η απόδοσή του. Η επένδυση δεν αφορά αποκλειστικά το οικονομικό κομμάτι – καθώς ακόμα και η αφιέρωση αρκετού χρόνου θεωρείται επένδυση.

 

Το να δημιουργείς ποιοτικό περιεχόμενο είναι θέμα εκπαίδευσης και μυαλού, παρά budget. Μπορεί να θέλεις να επενδύσεις αρκετά χρήματα στο inbound marketing, αλλά άμα δεν υπάρχει η κατάλληλη τεχνογνωσία, το αποτέλεσμα θα είναι αποθαρρυντικό.

 

Μην ρίχνετε άσκοπα χρήματα στο Digital Marketing χωρίς αποτέλεσμα – στην Mocial πρώτα φέρνουμε αποτελέσματα και μετά πληρωνόμαστε!

 

Πως να ξεκινήσετε

Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας και μάθετε ό,τι μπορείτε γι αυτούς όπως δημογραφικά χαρακτηριστικά, συνήθειες, αγοραστική δύναμη,κ.α.

 

Δε μπορείτε να γράψετε στοχευμένο περιεχόμενο χωρίς να γνωρίζετε τι κρύβει το κοινό σας.

 

Προσδιορίστε τη μοναδική, συναρπαστική ιστορία σας. Γιατί το ακροατήριο να αφιερώσει 5-10’ και να διαβάσει την ιστορία σας;

 

Μη ξεχνάτε πως τα πρώτα 10-20 δευτερόλεπτα, θα κρίνουν εάν το άρθρο σας θα είναι πετυχημένο ή όχι!

 

Επιλέξτε τις πλατφόρμες που θα μοιράσετε το περιεχόμενο: Θα το μοιράσετε μέσω διαφημίσεων και social media ; Θα επενδύσετε στο SEO;

 

Δημιουργήστε και εκτελέστε το πλάνο σας: Καταγράψτε τις ημέρες που θα θέλετε να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο και τηρήστε το πλάνο στο ακέραιο.

 

Συγγραφή άρθρων: Εάν δεν έχετε τη δυνατότητα να εκτελέσετε μόνοι σας την inbound καμπάνια της εταιρείας σας ή να γράψετε τα άρθρα που χρειάζονται, η Mocial είναι εδώ για εσάς. Είτε με υπηρεσίες συγγραφής άρθρων είτε με ολοκληρωμένες Inbound Marketing καμπάνιες για νεοφυής, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

 

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα χρονοδιάγραμμα της καμπάνιας που θα αποδίδει σταθερά φρέσκο και σχετικό περιεχόμενο, έτσι ώστε να συνεχίσετε να κερδίζετε κοινό που αναζητάει για εσάς πληροφορίες.

 

Μη ξεχνάτε πως το περιεχόμενο θα πρέπει να επικεντρώνεται στο πελάτη και στην επίλυση των προβλημάτων που αναζητάει λύσεις και όχι στην εταιρεία σας όπως π.χ. να γράφετε συνέχεια για τις υπηρεσίες που προσφέρεται.

 

Αντί να εστιάζετε στο «πολύ» περιεχόμενο, επικεντρωθείτε στη δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου.

 

Περιεχόμενο που εκπαιδεύει το κοινό σας και δημιουργεί μια υψηλή αναγνωρισιμότητα στο brand σας. Το σωστό και ποιοτικό περιεχόμενο θα μοιραστεί αυτόματα από τους αναγνώστες-πελάτες σας και θα αυξήσει ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη προς την εταιρεία σας.

 

Feedback

 

Μη ξεχνάτε να λαμβάνετε από την εταιρεία που σας διαχειρίζεται την inbound καμπάνια, εβδομαδιαίες αναφορές σχετικά με την πρόοδο του περιεχομένου. Η αναφορά θα πρέπει να περιλαμβάνει το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε, πως διαμοιράστηκε στο κοινό, τι κανάλια χρησιμοποιήθηκαν καθώς και ποιο το κόστος.

 

Αυτοματοποίηση του marketing στην εταιρεία σας

 

Το Inbound marketing δε μπορεί να θεωρηθεί ως το μόνο μέσο για τη δημιουργία leads και πωλήσεων. Προκειμένου να επιτευχθεί μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση, συνδυάστε τις μεθόδους Inbound Marketing με άλλες τακτικές Digital Marketing.

 

Η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ δίνει τη δυνατότητα να μετατρέπεται τους επισκέπτες σας σε leads και τα leads σε πιστούς πελάτες της εταιρείας σας!

 

Ο αυτοματισμός μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, με τον πιο δημοφιλή να είναι το email marketing. Για παράδειγμα, σε ένα κείμενο που έχετε γράψει για την inbound καμπάνια σας, μπορείτε να ρωτάτε για το email του αναγνώστη ώστε να λαμβάνει παρεμφερή άρθρα. Εκεί, μετά από ημέρες, μπορείτε να του στείλετε μια υπενθύμιση της εταιρείας και των προϊόντων σας.

 

Μάθετε να υπολογίζετε την επιτυχία σας

 

Κατά την μέτρηση της επιτυχίας του inbound marketing υπάρχει μια πληθώρα μετρήσεων που πρέπει να μελετήσετε. Όπως γράψαμε και πιο πάνω, η εταιρεία που θα αναλάβει την καμπάνια σας, θα πρέπει να σας παραδίδει εβδομαδιαίες αναφορές.

 

Σ’αυτές τις αναφορές θα πρέπει να φαίνονται τα rankings στις μηχανές αναζήτησης, οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι που αποκτήθηκαν προς το ποιοτικό περιεχόμενο, ο αριθμός των αναδημοσιεύσεων, ο αριθμός των social media engagements, κ.α.

 

Μια από τις κορυφαίες μετρήσεις είναι η οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης – δηλαδή πόσα άτομα αναζήτησαν ακριβώς γι’αυτό που εσείς γράψατε!

 

Οι οργανικές επισκέψεις είναι οι πλέον ποιοτικές και αυτές που μετατρέπονται σε μεγαλύτερο ποσοστό σε ποιοτικά leads και έπειτα σε μακροχρόνιους πελάτες.

 

Σύνοψη – Συμπέρασμα

 

Κάντε το Inbound Marketing να δουλέψει για εσάς και την επιχείρησή σας!

 

Στην εποχή μας οι πελάτες εκτίθενται σε περισσότερες πληροφορίες παρά ποτέ! Αυτό τους καθιστά πολύ πιο «μορφωμένους» γύρω από αυτό που ψάχνουν αλλά επίσης προκαλεί και μια αλλαγή στη συμπεριφορά τους όταν αγοράζουν.

 

Ως αποτέλεσμα, οι προσπάθειες μάρκετινγκ τόσο για B2C όσο και για B2B θα πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες, καινοτόμες μεθόδους μάρκετινγκ όπως το Inbound Marketing και το Growth Hacking.

 

Για να είναι επιτυχημένο ένα πλάνο Inbound Marketing οι επιχειρήσεις πρέπει να εισάγουν ένα πειθαρχημένο πλάνο προσέγγισης στη δημιουργία περιεχομένου, όπου να τηρείται με αυστηρή ευλάβεια.

 

Η Mocial Digital Agency είναι εδώ για να πραγματοποιήσει με επιτυχία και τη δική σας καμπάνια Inbound Marketing.

 

Βοηθάμε να αναπτυχθούν μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να συνδεθούν με τους πελάτες που τους περιμένουν εκεί έξω!

 

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 210.8004048 ή στο info [@] mocial.gr για να ερευνήσουμε τη δική σας περίπτωση πρόωθησης!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 4673