Close
Digital-marketing

Τεχνικές Digital Marketing για μια μικρομεσαία επιχείρηση

Οι μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν ως επί το πλείστον την κατηγορία εταιρειών που αναζητούν νέους και οικονομικούς τρόπους προβολής, ώστε να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε ένα νέο κοινό.

Το budget που έχουν σίγουρα δε φθάνει για μια outbound καμπάνια όπως διαφήμιση σε τηλεόραση και σίγουρα κανείς δε θα μπορούσε να μετρήσει τα αποτελέσματα ή να εγγυηθεί για το αποτέλεσμα της καμπάνιας.

Αντίθετα, μια καμπάνια Digital Marketing μπορεί να φέρει άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα, με πολύ πιο οικονομικό τρόπο, ανοίγοντας νέα κανάλια πωλήσεων σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.

 

Budget για μια καμπάνια Digital Marketing

 

Η πρώτη ερώτηση – λανθασμένη – που κάνουν αρκετοί ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, είναι σχετικά με το κόστος της καμπάνιας και τι χρήματα θα δαπανηθούν. Αυτή η ερώτηση κατά ένα μεγάλο ποσοστό είναι λανθασμένη, καθώς σημασία δεν έχει το budget που θα δαπανηθεί, αλλά το ROI – δηλαδή τι επιστροφή χρημάτων θα έχουμε.

Είναι καλύτερο να σας πει κάποιος να δαπανήσετε 500€ και να μην έχετε κανένα αποτέλεσμα ή θα προτιμούσατε μια μετρήσιμη καμπάνια με εγγύηση αποτελέσματος και κόστος 5000€ με σταδιακό ROI 30% ?

 

30% ROI σημαίνει ότι για κάθε 100€ που ξοδεύετε σε διαφήμιση, 130€ σας επιστρέφουν μέσα από πωλήσεις!

 

Σκεφθείτε δηλαδή ότι εάν ξοδέψετε 5000€ σε μια καμπάνια Digital Marketing με ROI 30% (αρκετά χαμηλό), τότε αυτή θα σας αποφέρει 6.500€ τζίρο!

Οι υπολογισμοί έχουν γίνει με ένα αρκετά χαμηλό ROI, τουλάχιστον για τα μεγέθη της MOCIAL. Όλες οι καμπάνιες που έχουμε αναλάβει εδώ και χρόνια, αποδίδουν πολύ μεγάλα ROI, άνω του 100% – δηλαδή για 1000€ επενδυτική διαφήμιση, ο επιχειρηματίας λαμβάνει 2000€ από τα νέα κανάλια προώθησης.

Οπότε μη σκέφτεστε μόνο το πόσο θα σας κοστίσει μια διαφημιστική καμπάνια Digital Marketing, αλλά και τι θα σας αποδώσει αυτή!

 

Τεχνικές για μια πετυχημένη Digital Marketing Καμπάνια

 

Το Marketing δε παύει να είναι marketing, είτε είναι ψηφιακό, είτε offline. Στο Marketing πάντα πρέπει να σκέφτεσαι γρήγορα και να ανακαλύπτεις τα κανάλια εκείνα που το μήνυμά σου θα φθάσει γρήγορα, στο κοινό που επιθυμείς.

Με το digital marketing η στόχευση και η αμεσότητα έχουν γίνει ακόμα πιο απλά. Ενώ π.χ. μια διαφήμιση στη τηλεόραση δε μπορεί να στοχευθεί αρκετά, παρά μόνο θεματικά (π.χ. να διαφημίζεις προϊόντα που ενδιαφέρουν ποδοσφαιρόφιλους, κατά την διάρκεια ενός αγώνα Champions League) στο Digital κομμάτι η στόχευση είναι το Α και το Ω.

Για μια πετυχημένη καμπάνια, θα πρέπει να βρεθούν τα κανάλια εκείνα που επικοινωνούν με το δικό σας κοινό-στόχο.

Αυτό το «δύσκολο» κομμάτι έρχεται να το αναλάβει το Inbound Marketing!

 

Inbound Marketing για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

 

Στο Inbound Marketing, σκοπός είναι η δημιουργία και διανομή ποιοτικού περιεχομένου, σε κανάλια που θα τα διαβάσουν οι άνθρωποι που μας ενδιαφέρουν!

Είτε πρόκειται για θεματικά blogs με παρεμφερή niche με τα δικά μας προϊόντα είτε πρόκειται για onsite blog και τεχνικές seo, το Inbound Marketing αποδίδει – και αποδίδει γρήγορα!

 

Onpage Inbound Marketing

 

Με αυτή τη τακτική, δημιουργούμε ποιοτικό περιεχόμενο με σκοπό να απαντήσουμε στις ερωτήσεις των πελατών μας. Εάν για παράδειγμα πουλάμε αφυγραντήρες, σκοπός μας θα είναι να γράψουμε ένα ποιοτικό άρθρο σχετικά με τους π.χ. πιο ήσυχους αφυγραντήρες της αγοράς.

Εκεί θα παραθέσουμε τα λεπτομερή τεχνικά χαρακτηριστικά, τις μετρήσεις θορύβου καθώς και οτιδήποτε εξτρά νομίζουμε ότι χρειάζεται στη περιγραφή του προϊόντος.

Στο τέλος, θα παραθέσουμε και εσωτερικά links από τα δικά μας προϊόντα που ανταποκρίνονται σ’αυτά που αναζήτησε ο χρήστες, δηλαδή αφυγραντήρες με χαμηλό θόρυβο!

Στο inbound marketing προσπαθούμε να λύσουμε απορίες και ερωτήσεις των επισκεπτών, απαντώντας πρώτα στις ερωτήσεις τους, δίνοντας ποιοτικό περιεχόμενο και μετά προβάλλουμε τις δικές μας επιλογές μέσα από τα προϊόντα μας.

Σκοπός είναι να καλλιεργηθεί το αίσθημα της εμπιστοσύνης στους επισκέπτες μας, μέσα από τις γνώσεις που έχουμε παραθέσει. Εάν ο επισκέπτης μας εμπιστευτεί και καταλάβει πόσο καλά γνωρίζουμε το αντικείμενο(στο παράδειγμά μας οι αφρυγραντήρες και ειδικά αφυγραντήρες με χαμηλό θόρυβο) τότε πολύ πιο εύκολα θα αγοράσει από εμάς το αντίστοχο προϊόν και θα γίνει πιστός πελάτης της εταιρείας μας!

 

Offpage Inbound Marketing

 

Στο Offpage Inbound Marketing είναι όλες οι περιπτώσεις όπου τα δικά μας, ποιοτικά άρθρα, φιλοξενούνται σε άλλες ιστοσελίδες. Σκοπός είναι να δημιουργήσουμε ποιοτικό περιεχόμενο, ώστε να φιλοξενηθεί σε παρεμφερή ιστοσελίδες.

Έτσι θα κερδίσουμε στοχευμένους επισκέπτες που μετέπειτα θα πρέπει να τους μετατρέψουμε σε ποιοτικούς πελάτες!

Το δύσκολο κομμάτι μιας offpage inbound marketing καμπάνιας, για έναν επιχειρηματία, είναι η εύρεση των sites-συνεργατών.

Εδώ έρχεται η Mocial και με τα κατάλληλα κανάλια διανομής, προωθεί το ποιοτικό περιεχόμενο εκεί που πρέπει και δημιουργεί στοχευμένους επισκέπτες!

 

SEO – Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας

 

Το SEO και γενικά η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, πρέπει να αποτελούν τη βασική ανάγκη για μια ιστοσελίδα, είτε μικρή είτε μεγάλη.

Χωρίς βελτιστοποίηση και χωρίς SEO γενικότερα, ένα site δε θα έχει καθόλου οργανικές επισκέψεις – θα το επισκέπτονται δηλαδή όσοι το βλέπουν σε μια επαγγελματική κάρτα ή σε όσους το πείτε εσείς τηλεφωνικώς!

Ένα site που δε λαμβάνει καθόλου οργανικές επισκέψεις, θεωρείτε ένα «νεκρό» site!

Τα οργανικά αποτελέσματα της Google είναι από τα πλέον αποδοτικά leads για μια επιχείρηση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, λόγω της κατάλληλης βελτιστοποίησης, τα leads είναι στοχευμένα και έτσι κατευθύνονται αμέσως εκεί που θέλουν!

Δηλαδή κάποιος που ψάχνει για αφυγραντήρες χαμηλού θορύβου, σπάνια θα πάει σε μια ιστοσελίδα που έχει τίτλο « οικιακές ηλεκτρικές συσκευές» έτσι γενικά.

Εκείνη τη στιγμή αναζητάει κάτι συγκεκριμένο και γνωρίζει ότι είναι πολύ πιο πιθανό να το βρει σε ένα άρθρο με τίτλο «Αφυγραντήρες χαμηλού θορύβου» παρά σε ένα γενικό site που πουλάει «οικιακές ηλεκτρικές συσκευές»

Για να έχουμε ψηλά οργανικά αποτελέσματα στη Google αλλά και σε όλες τις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να έχουμε ποιοτικό, μοναδικό, περιεχόμενο στην ιστοσελίδα μας.

Σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να έχετε copy/paste κείμενα καθώς θα σας φέρει αρνητικά αποτελέσματα!

Φροντίστε να γράφετε τακτικά νέο, ποιοτικό περιεχόμενο γύρω από τα προϊόντα σας και να το μοιράζετε σε όσο το δυνατόν περισσότερα δίκτυα.

Όλα αυτά, προϋποθέτουν φυσικά την εσωτερική βελτίωση της ιστοσελίδας – από τα πλέον απλά όπως meta tags(ναι, είναι ακόμα απαραίτητα) μέχρι ο κώδικας να είναι καθαρός, η ιστοσελίδα να είναι responsive, η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας υψηλή,κ.α.

Η MOCIAL βελτιστοποιεί τις ιστοσελίδες για υψηλά οργανικά αποτελέσματα, μέσα από την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου καθώς και την εσωτερική βελτίωση της ιστοσελίδας σε κρίσιμους παραμέτρους.

 

Growth Hacking για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

 

Το Growth Hacking δεν είναι ακριβώς τακτική Marketing, όσο ότι αυτός ο όρος περιγράφει τον τρόπο σκέψης μιας ομάδας μάρκετινγκ, με στόχο την άμεση ανάπτυξη της εταιρείας, με όσο το δυνατόν πιο οικονομικό κόστος.

Συνήθως οι τακτικές growth hacking βρίσκονται ανάμεσα σε white & grey hat πεδίο. Δεν είναι συμβατικές τακτικές όπως π.χ. μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο, όμως δεν είναι ούτε παράνομες (κάποιες τεχνικές βέβαια μπορεί να μην είναι τόσο ηθικές).

Το Growth hacking περιγράφει τον τρόπο σκέψης που πρέπει να πραγματοποιήσει μια ομάδα για να πετύχει τον σκοπό της. Συνήθως οι τακτικές growth hacking βρίσκουν πεδίο σε μικρές, startup και μικρομεσαίες επιχειρήσεις – εκεί δηλαδή που αναζητάμε άμεση ανάπτυξη με μικρό κόστος.

Η MOCIAL εξειδικεύεται σε υπηρεσίες Growth Hacking, με μεγάλο πελατολόγιο και case studies. Εταιρείες που τις αναλάβαμε όσο ήταν 1-2 ατόμων και πλέον τζιράρουν εκατομμύρια και διαθέτουν προσωπικό άνω των 20 ατόμων!

 

Για να το έχουμε πετύχει σε αρκετές, άλλες εταιρείες σίγουρα μπορούμε και σε εσάς!

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια προσωπική επαφή και ζητήστε μας προσφορά!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 4673