Close

Πως να γράψετε ένα SEO friendly άρθρο

Ένα φιλικό ως προς το SEO άρθρο θα σας βοηθήσει να έρθετε σε επαφή με περισσότερους επισκέπτες και το blog post σας να διαβαστεί από όλο και περισσότερους!

 

Πως όμως μπορείτε να γράψετε ένα friendly seo άρθρο; Ποιες φάσεις χρειάζονται μέχρι να ολοκληρώσετε ένα τέλειο άρθρο;

 

Το γράψιμο ενός τέλειου seo άρθρου, περιλαμβάνει 3 φάσεις.

 

Φάση 1: Επιλογή για τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά.

 

Η διαδικασία γραψίματος ενός seo άρθρου ξεκινάει αρκετά πριν αρχίσετε να γράφετε. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι keyword research – δηλαδή έρευνα των keywords που αναζητάνε οι πιθανοί επισκέπτες σας, σχετικά με αυτό που θέλετε να γράψετε.

 

Για αρχή θα πρέπει να προσδιορίσετε μια βασική λέξη κλειδιά όπου όλο το κείμενό σας θα είναι βελτιστοποιημένο γύρω από αυτό το keyword καθώς και όλα τα παρεμφερή που θα βρείτε – όπως LSI,κ.α.

 

Το main keyword σας θα πρέπει να είναι σχετικό με το κύριο θέμα του άρθρου σας και αρκετά δημοφιλή στους χρήστες που δυνητικά στοχεύετε.

 

Μη ξεχάσετε να προσθέσετε επίσης και όλες τις παραλλαγές του keyword που ανακαλύψατε καθώς και όλα τα παράλληλα keywords.

 

Αρκετά παράλληλα keywords αποτελούνται από 2 και παραπάνω λέξεις. Αυτά είναι τα λεγόμενα LSI keywords.

 

Για παράδειγμα εάν στοχεύετε ως primary keyword τη λέξη «προώθηση ιστοσελίδων» τότε πιθανά LSI είναι τα «φθηνή προώθηση ιστοσελίδων», «προώθηση ιστοσελίδων στο Google», κ.ο.κ.

 

Για να βρείτε τις λέξεις κλειδιά που πρέπει να στοχεύσετε και έχουν ιδιαίτερη απήχηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια από τα online εργαλεία όπως το Ahrefs, MOZ, κ.α.

 

Πέρα από την κύρια λέξη κλειδί, θα πρέπει να προσδιορίσετε αρκετές δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά που θα τις χρησιμοποιήσετε μέσα στο κείμενό σας και οι χρήστες ψάχνουν γι’αυτές!

 

Φυσικά και αυτά τα δευτερεύοντα keywords θα πρέπει να είναι σχετικά με το κείμενό σας και με το θέμα του άρθρου σας.

 

Με την ενσωμάτωση secondary keywords στα άρθρα σας, θα αποκτήσετε μεγαλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης καθώς το άρθρο σας θα «Βγαίνει» ψηλά σε περισσότερες λέξεις κλειδιά.

 

Για να βρείτε δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά υπάρχουν αρκετοί τρόποι.

 

Ο πιο εύκολος είναι να ανοίξετε το Google.gr και να γράψετε το main keyword σας. Αυτόματο το Google θα σας προτείνει παρεμφερή keywords που άλλοι χρήστες αναζητάνε!

 

Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος ενώ μέσα από εργαλεία όπως το Ahrefs.com μπορείτε να δείτε επίσης στατιστικά αναζήτησης και άλλα σημαντικά στοιχεία.

 

Φάση 2 : Γράψτε το περιεχόμενό σας

 

Μετά την σημαντική φάση του keyword planning & research, ξεκινάει η φάση της συγγραφής περιεχομένου.

 

Είναι πάρα πολύ σημαντικό το περιεχόμενό σας να είναι ποιοτικό και εύκολο κατανοητό από τους επισκέπτες σας.

 

Να έχετε στο μυαλό σας να γράφετε για τους επισκέπτες και τον κόσμο και όχι για τις μηχανές αναζήτησης. Μην επαναλαμβάνετε δηλαδή λέξεις και keywords μόνο και μόνο γιατί έτσι πιστεύετε ότι θα έχετε καλύτερα rankings.

 

Προσπαθήστε να γράψετε όσες λέξεις χρειάζονται έτσι ώστε να καλύψετε επαρκώς το θέμα σας. Μην γράψετε λιγότερες από 300 λέξεις – από την άλλη μην επεκταθείτε σε χιλιάδες λέξεις αν ξεφεύγετε από το θέμα σας καθώς θα αρχίσετε να κουράζετε τους επισκέπτες σας.

 

Χρησιμοποιήστε το main keyword σε όλο το κείμενό σας. Η χρήση της κύριας λέξης κλειδί σε όλες τις παραγράφους του κειμένου σας, βοηθάει ώστε οι μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα περί τίνος πρόκειται το άρθρο και έτσι να σας ταξινομήσουν πιο ψηλά στα rankings.

 

Μια καλή συχνότητα επανάληψης του main keyword είναι περίπου 2-2.5%.

 

MOCIAL TIP : Μην ξεχνάτε επίσης τα δευτερεύοντα keywords καθώς και τα LSI!

 

Όσον αφορά τα δευτερεύοντα keywords, αυτά θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε με μικρότερη συχνότητα και όχι παραπάνω από 2 φορές σε όλο το κείμενο. Συνήθως τα LSI χρησιμοποιούνται 1 φορά σε κάθε άρθρο.

 

Τέλος, μην ξεχάσετε να προσθέσετε την κύρια λέξη κλειδί στην πρώτη σας παράγραφο, καθώς αυτό θα επηρεάσει θετικά την κατάταξη του άρθρου σας.

 

Το Google λαμβάνει την πρώτη παράγραφο κάθε σελίδας πολύ σοβαρά καθώς από εκεί καταλαβαίνει το νόημα και την κατηγορία κάθε άρθρου, σε πολύ μεγάλο ποσοστό.

 

Διαίρεση περιεχομένου

 

Για την καλύτερη διαμόρφωση του περιεχομένου σας, θα πρέπει να το διαιρέσετε σε παραγράφους και υποπαραγράφους.

 

Αυτό μπορεί να γίνει με την χρήση H1, H2, H3 κ.ο.κ.

 

Στην ουσία τα H1, H2,H3 μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τίτλοι στις παραγράφους σας – όμως θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε και τα keywords σας σ’αυτά!

 

Στο H1 – το οποίο θα το χρησιμοποιήσετε μόνο μια φορά σε όλη την ιστοσελίδα – θα πρέπει να έχετε το main keyword σας. Στα υπόλοιπα – H2,H3,κτλ – θα συμπεριλάβετε τα δευτερεύοντα keywords σας.

 

Μπορείτε να έχετε παραπάνω από ένα H2,H3 σε κάθε ιστοσελίδα.

 

 

Γράψτε μόνο πρωτότυπο περιεχόμενο: Μην προσπαθείτε να αντιγράψετε περιεχόμενο από άλλες ιστοσελίδες. Η προώθηση ενός website απαιτεί ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, καθαρογραμμένο από εσάς!

 

Η αντιγραφή περιεχομένου δε θα βοηθήσει πουθενά ενώ από την άλλη μπορεί να ρίξει και την ιστοσελίδα σας στα rankings των μηχανών αναζήτησης!

 

Αν για τον οποιοδήποτε λόγο πρέπει να κάνετε αναδημοσίευση άρθρου, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε την πηγή στο άρθρο σας, ώστε να μην ληφθεί υπόψιν ως διπλότυπο περιεχόμενο!

 

Προσέξτε την γραμματική και την ορθογραφία σας. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί τόσο με την γραμματική και το συντακτικό του άρθρου σας όσο και με την ορθογραφία. Αν δυσκολεύεστε με την ορθογραφία ή δεν είστε σίγουροι, μπορείτε να γράφετε τα άρθρα σας σε έναν κειμενογράφο όπως το WORD και να κάνετε γραμματικό και ορθογραφικό έλεγχο.

 

Η ορθογραφία και το συντακτικό παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο τόσο στους επισκέπτες σας – μια ιστοσελίδα με συντακτικά λάθη και λάθος ορθογραφία προκαλεί μεγάλο bounce rate και πολύ μικρές πωλήσεις – όσο και στις μηχανές αναζήτησης.

 

Γράψτε κατανοητά κείμενα! Τα άρθρα σας θα πρέπει να διαβάζονται εύκολα και γρήγορα από όλους, δίχως ιδιαίτερα προσπάθεια. Ο επισκέπτης θα αφιερώσει λίγη ώρα στην ιστοσελίδα σας – προσπαθήστε να τον κρατήσετε όσο γίνεται περισσότερο!

 

Φάση 3: Διαμόρφωση άρθρου

 

Ο τίτλος και η περιγραφή της σελίδας του άρθρου σας, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στις τελικές κατατάξεις της Google. Ακόμα κι αν εν έτη 2018 πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι τα meta tags δεν έχουν μεγάλη επιρροή, εμείς από την άλλη λέμε – με αποδείξεις – πως ο τίτλος και η περιγραφή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο!

 

Στον τίτλο θα πρέπει να συμπεριλάβετε το main keyword σας καθώς και μια μικρή εξήγηση που όμως θα είναι ικανή να τραβήξει άμεσα το ενδιαφέρον του κόσμου!

 

Από την άλλη στην περιγραφή μπορεί να αναλύσετε λίγο το άρθρο που θα διαβάσει ο επισκέπτης και να συμπεριλάβετε 2-3 λέξεις κλειδιά (main keyword + secondary)

 

Όσον αφορά το permalink (δηλαδή την διεύθυνση του άρθρου σας) θα πρέπει να είναι στα greeklish και να περιλαμβάνει το κυρίως keyword σας.

 

Τέλος, όλες οι εικόνες θα πρέπει να περιλαμβάνουν alt tags που να είναι παρεμφερή με το κείμενό σας καθώς και τα keywords σας.

 

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές και αξιοποιώντας κατάλληλα τις γνώσεις μέσα από το BLOG της MOCIAL μπορείτε να γράψετε φανταστικά άρθρα που θα βελτιστοποιήσουν την ιστοσελίδα σας και θα σας αποφέρουν πολλούς οργανικούς επισκέπτες και μετέπειτα πελάτες!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *