Close

Πως λειτουργεί το Google – Τι πραγματικά κάνει;

Για αρκετούς από εσάς, ίσως αυτό το άρθρο να είναι παλιό και γνωστό! Όμως τώρα απευθυνόμαστε περισσότερο στους νέους και σ’αυτούς που ακόμα δε γνωρίζουν αρκετά γύρω από το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων στο Google!

 

Η κατανόηση της Google θα μπορούσε πραγματικά να σας βοηθήσει έτσι ώστε να δημιουργήσετε μια στρατηγική marketing που θα λειτουργήσει δίχως εμπόδια, αποφέροντας μόνο αποτελέσματα.

 

Πως λειτουργεί το Google

 

Οι μηχανές αναζήτησης όπως φυσικά και το Google, διαθέτουν κάποια «ρομποτάκια» τα οποία ακολουθούν τους συνδέσμους που βρίσκουν σε κάθε ιστοσελίδα και έτσι πηγαίνουν από την μια σελίδα στην άλλη. Αυτός είναι ο ένας τρόπος να βρει το robot της Google την σελίδα σας – ο άλλος είναι να κάνετε «ping» την σελίδα σας απευθείας και ίσως να έρθει το google bot να κάνει crawl την ιστοσελίδα σας!

 

Το google bot γυρνάει 24 ώρες το 24ωρο και σκανάρει το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που βρίσκει. Αν έχει ξαναπεράσει από εκεί, τότε κάνει σύγκριση μεταξύ του περιεχομένου που έχει αποθηκευμένο και αυτό που μόλις βρήκε κι αν υπάρχουν διαφορές, ανανεώνει την cache του.

 

Ανάλογα το πόσο συχνά ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας ή πόσα εισερχόμενα links έχετε προς το site σας, το google bot θα έρχεται πιο συχνά ή πιο αραιά.

 

Για να γνωρίσει η Google την ύπαρξή σας θα πρέπει να γίνει κάτι από τα δυο που σας αναφέραμε – είτε να υπάρξει κάποιος εισερχόμενος σύνδεσμος είτε να κάνετε χειροκίνητο ping την σελίδα σας.

 

Μόλις περάσει για πρώτη φορά το google bot από την σελίδα σας, εντός λίγων ημερών θα δείτε τη σελίδα σας στα αποτελέσματα της Google!

 

Ο μυστικός αλγόριθμος της Google

 

Μετά την ευρετηρίαση, σειρά έχει το όσο δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα στα rankings – να εμφανίζεται δηλαδή η ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα. Για να γίνει αυτό η Google έχει έναν συγκεκριμένο αλγόριθμο που αποφασίζει ποιες σελίδες θα εμφανίζονται και με ποια σειρά. Ο τρόπος λειτουργίας αυτού του αλγόριθμου παραμένει ένα επτασφράγιστο μυστικό και περιλαμβάνει χιλιάδες παραμέτρους!

 

Αρκεί να λάβει κανείς υπόψιν πως ο αλγόριθμος της google αλλάζει περίπου 500 φορές κάθε χρόνο!

 

Αν και ο αλγόριθμος είναι μυστικός, η Google μας ενημερώνει για το ποια πράγματα είναι σημαντικά και τι πρέπει να κάνουμε ώστε η ιστοσελίδα μας να έχει καλά οργανικά αποτελέσματα. Δε γνωρίζουμε όμως την βαρύτητα του κάθε παράγοντα καθώς κάτι τέτοιο δεν αποκαλύπτεται.

 

Η δοκιμή και ο πειραματισμός μας οδηγούν στα αποτελέσματα που θέλουν έτσι ώστε να προωθήσουμε μια ιστοσελίδα στην κορυφή των αποτελεσμάτων!

[ Διαβάστε ακόμη : 10 εφαρμόσιμα SEO tips που δουλεύουν το 2018! ]

Σελίδες αποτελεσμάτων της Google

 

Η σελίδα αποτελεσμάτων της Google, γνωστή και ως SERPS, εμφανίζει 7 με 10 αποτελέσματα που ταιριάζουν καλύτερα σε αυτό που αναζητήσατε, σύμφωνα με την Google. Αυτά είναι τα οργανικά αποτελέσματα καθώς συνήθως στο πλάι και πάνω-κάτω υπάρχουν τα πληρωμένα αποτελέσματα και εκεί είναι όλοι οι διαφημιστές που πληρώνουν την κάθε εμφάνιση και κλικ.

 

Όσο πιο χαμηλά εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας, τόσο λιγότερους επισκέπτες θα δεχτεί. Γι’αυτό θα πρέπει η καμπάνια SEO που θα κάνετε να έχει στόχο να σας φέρει στην πρώτη σελίδα στο Google με όσο το δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα – ιδανικά μέσα στα πρώτα 2 αποτελέσματα!

 

Η αξία των links για τις μηχανές αναζήτησης

 

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε την αξία των links για την Google αλλά και για τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης. Ο –ποιοτικός- αριθμός των links που οδηγούν σε μια ιστοσελίδα, οδηγεί στην αύξηση της «αξίας» της ιστοσελίδας, στα μάτια της Google. Με λίγα λόγια, όσα περισσότερα εισερχόμενα links έχει μια ιστοσελίδα, τόσο καλύτερα rankings θα έχει σε σχέση με μια άλλη ιστοσελίδα που όλα τα υπόλοιπα κριτήρια είναι ίδια(περιεχόμενο, δομή ιστοσελίδας, ταχύτητα φόρτωσης,κ.α.)

 

Όμως κάθε link δεν είναι το ίδιο. Θα πρέπει να επιδιώκετε να έχετε μόνο ποιοτικά links, από παρεμφερή ιστοσελίδες και αποκλειστικά και μόνο «natural». Δηλαδή να μην ζητάτε για links από τις άλλες ιστοσελίδες ούτε – σε καμία περίπτωση – να μην αγοράζετε.

 

Η απόκτηση links είναι μια καλή στρατηγική για το SEO καθώς αυξάνει το authority της ιστοσελίδας σας και κατά συνέπεια όλα τα οργανικά αποτελέσματα.

 

Πως όμως μπορείτε να αποκτήσετε ποιοτικά links;

 

Ποιοτικά links (εισερχόμενους συνδέσμους) μπορείτε να αποκτήσετε γράφοντας ποιοτικό περιεχόμενο που άλλοι webmasters θα θεωρήσουν χρήσιμο και θα σας δώσουν έναν σύνδεσμο παραπομπής. Για παράδειγμα ένας τοπικός οδηγός για ένα χωριό, αν ήταν καλογραμμένος θα μπορούσε να είχε ένα link από το σελίδα του δήμου.

 

SEO και Google

 

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (seo) είναι η πρακτική κατά την οποία πραγματοποιούνται όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται σε όσο το δυνατόν πιο υψηλή θέση. Για να γίνει αυτό πρέπει η ιστοσελίδα να πληροί όλα τα κριτήρια της Google, να είναι ποιοτική και να έχει περιεχόμενο που δε μπορεί να βρει ο επισκέπτης αλλού!

 

Στην Mocial παρακολουθούμε συνεχώς τις αλλαγές στον αλγόριθμο της Google και όλες οι ιστοσελίδες που έχουμε προωθήσει συνεχίζουν να βρίσκονται στα τοπ αποτελέσματα όλων των μηχανών αναζήτησης!

 

Με στρατηγική SEO για κάθε budget και κάθε είδους niche, μπορούμε να σας παρέχουμε τις ποιοτικότερες υπηρεσίες SEO στην Ελλάδα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 3783