Close

Γιατί το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αναγκαίο για την ιστοσελίδα σας

Μια ιστοσελίδα χρειάζεται το ποιοτικό περιεχόμενο, όσο μια βιτρίνα καταστήματος χρειάζεται το ποιοτικό και ωραίο εμπόρευμα!

Θα βάζατε ποτέ στη βιτρίνα του καταστήματός σας ένα προϊόν που δε τραβάει τα βλέμματα, δε πουλάει και γενικώς μειώνει τη φήμη του καταστήματός σας;

 

Σίγουρα όχι..

 

Έτσι, σε καμία περίπτωση δε θα θέλετε να έχετε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας που δεν είναι ποιοτικό και δε τραβάει τα βλέμματα των επισκεπτών σας αμέσως!

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι ποιοτικό, καθαρογραμμένο και άριστα δομημένο. Αυτά είναι τα συστατικά που θα κάνουν ένα καλό κείμενο, να ξεχωρίζει από ένα killer content άρθρο, που θα πουλάει από μόνο του!

Το ποιοτικό περιεχόμενο μιας εταιρικής ιστοσελίδας, κερδίζει πολύ πιο εύκολα την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας και τους δίνει την ώθηση να συνεχίσουν να διαβάζουν και τα υπόλοιπα άρθρα σας καθώς και να μελετούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας.

Αντίθετα, ένα μη ποιοτικό περιεχόμενο, γεμάτο ορθογραφικά λάθη, χωρίς δομή και με πληροφορίες που είναι ήδη γνωστές – άρα δε προσφέρει κάτι καινούργιο – θα σας φέρει μεγάλο bounce rate και δυστυχώς οι περισσότεροι επισκέπτες θα κλείνουν την ιστοσελίδα σας στα πρώτα δευτερόλεπτα της επίσκεψης.

Ως αποτέλεσμα αυτού θα είναι οι σχεδόν μηδενικές πωλήσεις στην ιστοσελίδα σας.

 

Τα χαρακτηριστικά για να γράψετε περιεχόμενο που θα πουλάει!

 

  • Προσοχή στην ορθογραφία

 

Η ορθογραφία όταν γράφουμε περιεχόμενο για τις εταιρικές μας ιστοσελίδες, είναι πολύ το Α και το Ω. Δε νοείτε εταιρική ιστοσελίδα και description από προϊόν ή υπηρεσία και να έχει λάθη στην ορθογραφία ή συντακτικά λάθη.

Γράψτε τα κείμενά σας σε έναν κειμενογράφο και διορθώστε τα με την αυτόματη διόρθωση ορθογραφίας.

 

  • Προσοχή στη δομή του άρθρου

 

Πριν δημοσιεύσετε ένα άρθρο στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να έχετε σκεφτεί και να γράψετε σε ένα χαρτί, τη δομή του άρθρου, το content tree και να το ακολουθήσετε κατά γράμμα.

Το χειρότερο όταν γράφετε περιεχόμενο είναι να χάσετε το ενδιαφέρον του επισκέπτη και εκεί που διάβαζε με ιδιαίτερη προσήλωση, ξαφνικά να αποχωρήσει γιατί το κείμενό σας έχασε τη δομή και το ενδιαφέρον του.

 

  • Γράψτε μόνο όταν έχετε κάτι να πείτε!

 

Μη γράφετε απλά για να γράφετε και να γεμίζετε με περιεχόμενο την ιστοσελίδα ή/και το blog σας. Γράψτε μόνο όταν έχετε κάτι ενδιαφέρον να πείτε προς το κοινό σας!

Από την άλλη, εάν γράφετε απλά και μόνο για να γεμίσετε την ιστοσελίδα σας περιεχόμενο, θα βρεθείτε με το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα: Να χάσετε τον επισκέπτη καθώς θα διαβάζει ένα βαρετό και ανούσιο άρθρο.

 

  • Κάντε αναζήτηση πριν γράψτε κάτι!

 

Αυτό αφορά εάν γράφετε για το blog σας ή αν γράφετε άρθρα για την ιστοσελίδα σας. Πριν γράψετε ένα πληροφοριακό άρθρο προς τους επισκέπτες σας, με σκοπό να αξιοποιήσετε τις τακτικές inbound marketing, κάντε μια εκτενή έρευνα στο διαδίκτυο και δείτε τι άρθρα υπάρχουν γύρω από αυτό που θέλετε εσείς να γράψετε. Δείτε τι «κενά» υπάρχουν στο περιεχόμενο, ποια προβλήματα ΔΕΝ λύνουν, και προσπαθήστε να γράψετε ένα καλύτερο άρθρο, με περισσότερες επιλογές και λύσεις για τον αναγνώστη που θα το διαβάσει.

 

Η συγγραφή άρθρων και περιεχομένου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται μεγάλη έρευνα ώστε να χτιστεί η δομή ενός killer content article και να δημιουργήσετε ένα άρθρο που θα νικήσει τον ανταγωνισμό και φυσικά θα σας φέρει καινούργιους πελάτες.

Η Mocial ειδικεύεται στις υπηρεσίες Inbound Marketing & Growth Hacking, φέρνοντας άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα και τρομερή ανάπτυξη σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις!

 

Επικοινωνήστε μας στο 210.3008048 και πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με τις υπηρεσίες μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 3778