Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mocial/public_html/wp-content/themes/layerswp/core/helpers/post.php on line 59

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mocial/public_html/wp-content/themes/layerswp/core/helpers/post.php on line 78
Inbound Marketing - Υπηρεσίες ποιοτικού περιεχομένου
Close
Υπηρεσίες Inbound Marketing

Το Inbound Marketing αποτελεί μια από τις δυνατότερες τακτικές μάρκετινγκ, εφόσον αξιοποιηθεί σωστά και μεθοδευμένα.

Inbound Marketing

Το Inbound Marketing περιέχει όλες εκείνες τις τεχνικές που χρειάζονται ώστε να δημιουργηθεί ποιοτικό περιεχόμενο, να μοιραστεί στο στοχευμένο κοινό, να φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα και τέλος να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες!

Πλεονεκτήματα από το Inbound Marketing

Το Inbound Marketing εφόσον προγραμματιστεί και εκτελεστεί σωστά, τότε φέρνει μετρήσιμα, ποιοτικά leads στην επιχείρησή σας, με ελάχιστο κόστος! 

Τα αποτελέσματα μιας σωστής τακτικής Inbound Marketing είναι σχεδόν άμεσα ενώ ο προγραμματισμός θα πρέπει να αφορά τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Το ποιοτικό περιεχόμενο και ο σωστός διαμοιρασμός στα κατάλληλα κανάλια είναι αυτό που θα σας αποφέρει πιστούς και ποιοτικούς πελάτες.

Κόστος Inbound Marketing

Το κόστος μιας Inbound Marketing καμπάνιας, εξαρτάται από το niche της επιχείρησης καθώς και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Για ένα αναλυτικό report για τη δική σας επιχείρηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας!

Χρόνος για τα πρώτα αποτελέσματα

Το Inbound Marketing έχει το θετικό ότι φέρνει άμεσα, μετρήσιμα αποτελέσματα. Ένα καλό περιεχόμενο θα διαμοιραστεί άμεσα από τους ενδιαφερόμενους χρήστες και θα αντιδράσουν μόλις το διαβάσουν(θα ρωτήσουν για το προϊόν/υπηρεσία, θα αγοράσουν,κτλ).

Για την πιο σωστή διεκπεραίωση μιας Inbound Marketing καμπάνιας, θα πρέπει να οριοθετηθούν τόσο βραχυπρόθεσμοι, όσο και μακροπρόθεσμοι στόχοι.

Αναλυση Inbound Marketing

Το Inbound Marketing είναι ίσως η πιο αποδοτική μέθοδος Marketing, με σκοπό την “natural” προσέλκυση πελατών. Οι πελάτες πλέον αντιδρούν σε κάθε διαφημιστική προβολή, διαθέτουν aFFdblockers για την αποφυγή διαφημίσεων και banners και γενικά αποφεύγουν κάθε επιχείρηση που διαφημίζεται με τα “απαρχαιωμένα” πλέον banners.

Η νέα εποχή στο Marketing και την φυσική προσέλευση επισκεπτών στην ιστοσελίδα μας, αφορά το Inbound Marketing. Στοχευμένο ποιοτικό περιεχόμενο, με στόχο την προσέλκυση ποιοτικών leads και την μετέπειτα μετατροπή τους σε πελάτες.

Onpage Inbound Marketing

Το Onpage Inbound Marketing αφορά την συγγραφή ποιοτικού περιεχομένου στο blog ή σε μια ειδική ενότητα της ιστοσελίδας σας που σκοπό θα έχει να μοιραστεί κατάλληλα στα social δίκτυα καθώς και σε όλα τα απαραίτητα κανάλια.

Το Onpage Inbound Marketing έχει σκοπό να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των χρηστών και να τους “δώσει να καταλάβουν” ότι η επιχείρησή σας είναι δυνατή, έχει τις απαραίτητες γνώσεις και μπορούν να την εμπιστευτούν για το προϊόν ή την υπηρεσία που ψάχνουν!

Inbound Marketing σε άλλα δίκτυα

Το περιεχόμενο του inbound marketing μπορείτε είτε να είναι in-house(όπως στην ιστοσελίδα ή το blog μας) είτε να είναι σε εξωτερικά δίκτυα και κανάλια. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ποιοτικό περιεχόμενο σε άλλες ιστοσελίδες, στο Facebook και στο Twitter ή ακόμα και υπό άλλες μορφές όπως ένα ενημερωτικό βίντεο στο Youtube. Παρέχοντας την απαραίτητη,ποιοτική, πληροφόρηση στο κοινό τη στιγμή που την αναζητάει, κερδίζουμε την εμπιστοσύνη του και την μετατροπή του σε lead.

Διαφορές Outbound & Inbound Marketing

Ως Outbound marketing θεωρείτε οποιαδήποτε μορφή παραδοσιακής διαφήμισης, όπως telemarketing, διαφήμιση στο ράδιο-τηλεόραση-περιοδικά,κ.α. Το Inbound Marketing κερδίζει κατά κράτος το -ξεπερασμένο- πλέον παραδοσιακό Marketing, καθώς δεν εμφανίζεται στον χρήστη σε ανύποπτο χρόνο, παρά μόνο όταν αυτός το αναζητάει! 

Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν χρήστη που αναζητάει να αγοράσει ένα κινητό. Ένα μήνα πριν δημιουργηθεί η ανάγκη αυτή, εμφανίζονται συνέχεια διαφημίσεις στα site που επισκέπτεται, σχετικά με νέα μοντέλα κινητών,κτλ. Δε δείχνει καμία σημασία καθώς δεν έχει αποφασίσει ακόμα ότι χρειάζεται κινητό.

Όταν φτάσει η στιγμή που χρειάζεται κινητό, ο χρήστης θα αναζητήσει για π.χ. φθηνό κινητό με 16mp κάμερα και μεγάλη μπαταρία. Τότε θα πρέπει να είμαστε εκεί, ώστε να του παρουσιάσουμε το περιεχόμενό μας και κατά συνέπεια τα προϊόντα μας!










Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 4675