Close

Πως να βελτιστοποιήσετε την επαγγελματική σας ιστοσελίδα, για καλύτερα τοπικά αποτελέσματα SEO!

Εάν διαθέτετε μια επιχείρηση μικρού ή μεσαίου μεγέθους, τότε ίσως να μην σας ενδιαφέρουν ακόμα τα γενικά και παγκόσμια αποτελέσματα της Google, αλλά να ρίχνετε μεγαλύτερη βάση στα τοπικά αποτελέσματα.

 

Η τοπική κοινότητα όπως οι αναζητήσεις από την ίδια σας την πόλη, είναι ζωτικής σημασίας για την ιστοσελίδα σας και για να σας φέρει νέους πελάτες, ειδικά στην αρχή της επιχείρησής σας.

 

Το να ξεκινάτε μια νέα ιστοσελίδα ή επιχείρηση και να ρίχνετε το βάρος κατευθείαν στην παγκόσμια αναζήτηση και αγορά, είναι ένα μεγάλο λάθος που κάνουν αρκετές εταιρείες στο ξεκίνημα.

 

Πρώτα θα πρέπει να δείτε την τοπική αγορά, να έχετε feedback από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και μετά να ρίξετε τα δίχτυα σας στην παγκόσμια αγορά.

 

Οι δυνητικοί πελάτες σας έχουν τόσες πολλές επιλογές όταν αναζητούν προϊόντα σαν τα δικά σας. Πως μπορείτε όμως να ξεχωρίσετε μέσα σε μια τεράστια θάλασσα ανταγωνισμού;

 

Δείτε τις παρακάτω 5 συμβουλές έτσι ώστε να ξεχωρίζει η ιστοσελίδα σας και να λαμβάνει πολύ περισσότερους τοπικούς επισκέπτες που ψάχνουν εσάς!

 

  1. Κάντε ένα keyword research

 

Με την έρευνα των λέξεων κλειδιά θα ανακαλύψετε ποιες είναι αυτές οι λέξεις κλειδιά που οι πελάτες ψάχνουν γύρω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας.

 

Αν δηλαδή πουλάτε «φτυάρια καθαρίσματος» τότε οι πελάτες σας που ψάχνουν απεγνωσμένα ένα μαγαζί στην Καρδίτσα, θα ψάχνουν λέξεις κλειδιά όπως «φτυάρια καθαρίσματος καρδίτσα»  «φτυάρια σκούπας καρδίτσα» κ.ο.κ.

 

Με μια σωστή έρευνα αγοράς στα keywords μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε αυτές τις λέξεις κλειδιά και έπειτα να προγραμματίσετε την καμπάνια σας έτσι ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

 

Στην MOCIAL ξεκινάμε πάντα με keyword research πριν από κάθε project καθώς επίσης και πριν από κάθε συγγραφή περιεχομένου – είτε για τη δική μας εταιρική ιστοσελίδα είτε για project πελάτη!

 

Διαθέτουμε τα πλέον κορυφαία εργαλεία στον κόσμο και μπορούμε μέσα σε ελάχιστα λεπτά να έχουμε μια ολοκληρωμένη λίστα με τις λέξεις κλειδιά που αναζητάει ο δυνητικός πελάτης σας , καθώς ακόμα και πόσες μηνιαίες αναζητήσεις γίνονται – κατά προσέγγιση!

  1. Γράψτε φρέσκο περιεχόμενο – ξανά και ξανά!

 

Δε θα βαριόμαστε να το γράφουμε αλλά το φρέσκο και ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένα από τα βασικότερα factors στα rankings των μηχανών αναζήτησης και της Google.

 

Είναι ένας μοναδικός και ευεργετικός τρόπος να αυξήσετε την προβολή σας και να προσελκύσετε στοχευμένους επισκέπτες.

 

Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του blogging – δηλαδή να δημιουργήσετε ένα blog μέσα στην εταιρική σας ιστοσελίδα όπου θα γράφετε από παρουσιάσεις των προϊόντων σας μέχρι χρήσιμες πληροφορίες που θα ενδιαφέρουν τους μελλοντικούς πελάτες σας.

 

Για παράδειγμα εάν προσφέρετε φτυάρια καθαρίσματος ένα χρήσιμο άρθρο θα ήταν πως να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά τα φτυάρια για καλύτερο καθάρισμα.

 

Οι παραπάνω τεχνικές αναφέρονται και ως inbound marketing. Έτσι γνωρίζεται τώρα τι είναι το inbound marketing όταν το ακούτε συχνά πυκνά στις ορολογίες του digital marketing.

 

Πριν ξεκινήσετε να γράψετε ένα άρθρο στο blog σας, μην ξεχάσετε το keyword research καθώς αυτό θα σας κατευθύνει προς αυτά που θα πρέπει να γράψετε και να αναλύσετε!

 

  1. Βελτιστοποιήστε τις καλύτερες ιστοσελίδες σας

 

Αν δεν μπορείτε να βελτιστοποιήσετε όλες τις υπό-σελίδες σας, τότε βελτιστοποιήστε τις σημαντικότερες του website σας.

 

Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας περιλαμβάνει:

 

Δημιουργία meta tags

Βελτιστοποίηση H1,H2,H3

Βελτιστοποίηση εικόνων

Μείωση μεγέθους ιστοσελίδας

Διόρθωση javascript και css έτσι ώστε να τρέχει πιο γρήγορα η ιστοσελίδα

Βελτιστοποίηση περιεχομένου

Internal linking με προσοχή στα anchors

 

Βελτιστοποιώντας τις υπό σελίδες σας, αυξάνετε το visibility τους και κατά συνέπεια την θέση που έχουν στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

 

  1. Δημιουργήστε ξεχωριστή σελίδα για κάθε τοποθεσία που δραστηριοποιήστε

 

Μια πολύ καλή τακτική που έχουμε εφαρμόσει σε μερικά projects, είναι η δημιουργία ξεχωριστών υποσελίδων για τις διάφορες περιοχές που δραστηριοποιείτε μια επιχείρηση.

 

Για παράδειγμα αν έχετε τα κεντρικά σας γραφεία στην Αθήνα και ένα υπό κατάστημα στην Λάρισα, τότε μπορείτε μέσα στην ίδια την ιστοσελίδα σας να αναπτύξετε μια καινούργια υπό σελίδα γύρω από το κυρίως keyword «φτυάρια καθαρίσματος Λάρισα».

 

Αναπτύσσοντας ένα ποιοτικό κείμενο με αρκετή πληροφορία για τον επισκέπτη, έχετε μεγάλες πιθανότητες να δείτε την ιστοσελίδα σας σε υψηλή θέση στα τοπικά αποτελέσματα της Google!

 

  1. Να είστε responsive!

 

Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι responsive σε όλες τις συσκευές όπως tablets, mobile, desktop, laptops και όλες τις αναλύσεις οθονών.

 

Έχοντας μια responsive ιστοσελίδα, κάτι που λατρεύει το Google, μπορείτε να εξυπηρετείτε όλους τους επισκέπτες δίχως η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται διαφορετικά από browser σε browser!

 

Η ταχύτητα και το responsive μιας ιστοσελίδας είναι από τα πλέον βασικά κριτήρια για την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

 

Αν θέλετε μια ιστοσελίδα πρώτη στο Google τότε πρέπει απαραιτήτως να ακολουθήσετε όλες τις παραπάνω συμβουλές.

 

Αν έχετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα και θέλετε να δείτε άμεσα αποτελέσματα και να αυξάνετε ο τζίρος εργασίας, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info [@] mocial.gr ή στο 210.3008048.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 3778