Close

6 λάθη που κάνετε στο SEO και πως να τα διορθώσετε

Η προώθηση ιστοσελίδων είναι μια μακροχρόνια διαδικασία, μέσω της οποίας η ιστοσελίδα σας μπορεί – και πρέπει – να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, ακριβώς όταν σας ψάχνουν οι πελάτες σας!

 

Η απόκτηση οργανικών επισκεπτών πρέπει να είναι το νο1 κανάλι σας όσον αφορά την επισκεψιμότητα προς την ιστοσελίδα σας. Είναι το πιο φθηνό κανάλι και επίσης το κανάλι με την μεγαλύτερη μετατροπή.

 

Ποια είναι όμως τα 6 κοινά λάθη που κάνουν οι περισσότεροι web masters σχετικά με την προώθηση της ιστοσελίδας τους;

 

SEO λάθος #1 : Στόχευση λάθων λέξεων κλειδιά.

 

Αν δεν έχετε κάνει σωστή έρευνα στις λέξεις κλειδιά (keyword research) τότε πολύ πιθανόν να στοχεύετε σε λάθος keywords κατά την SEO καμπάνια σας.

 

Αν για παράδειγμα η ιστοσελίδα σας ασχολείται με «παπούτσια» , δεν θα πρέπει να είναι – τουλάχιστον για την αρχή – ο στόχος σας η λέξη «παπούτσια» αλλά παρεμφερή, παράγωγά της.

 

Χρησιμοποιώντας λάθος λέξεις κλειδιά, οι πελάτες σας δεν θα μπορούν να σας βρουν μέσα στα οργανικά αποτελέσματα.

 

Πως να διορθώσετε το λάθος: Χρησιμοποιήστε Long tail keywords

 

Τι είναι τα long tail keywords : Πρόκειται για λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από 3 και παραπάνω λέξεις. Είναι περισσότερο στοχευμένες από τις γενικές λέξεις(π.χ. παπούτσια) και φέρνουν αρκετές παραπάνω στοχευμένες επισκέψεις στην ιστοσελίδα.

 

Στο παράδειγμα με τα παπούτσια, κάποια long tail keywords που θα έπρεπε να στοχεύσετε, θα ήταν:

 

Φθηνά γυναικεία παπούτσια, ανδρικά αθλητικά παπούτσια, ανδρικά παπούτσια τρεξίματος, κ.α.

 

Με το κατάλληλο keyword research μιας εξειδικευμένης εταιρείας Digital Marketing όπως η MOCIAL, μπορείτε να ανακαλύψετε δεκάδες λέξεις κλειδιά που θα μπορούσατε να κάνετε εύκολα και γρήγορα ranking στις μηχανές αναζήτησης.

 

 

SEO λάθος #2 : Φτωχές τεχνικές SEO στην ιστοσελίδα σας

 

Το on-site seo στην ιστοσελίδα σας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην τελική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Ακόμα κι αν προσφέρεται μια μοναδική εμπειρία χρήσης στους επισκέπτες σας και η ιστοσελίδα σας φαίνεται καταπληκτική, ακόμα και τότε μπορεί να υπάρχουν κάποια κενά στον κώδικα που θα σας προκαλέσουν ζημιά στο SEO της ιστοσελίδας σας.

 

Συνήθη SEO προβλήματα:

 

  • Χαμηλή ταχύτητα ιστοσελίδας
  • Προβλήματα με το sitemap
  • Λάθος χρήση redirects
  • Μεγάλα αρχεία όπως εικόνες, βίντεο,κτλ
  • Μη φιλικό προς τις κινητές συσκευές

 

Διορθώστε το λάθος: Πραγματοποιήστε μια πλήρη ανάλυση SEO στην ιστοσελίδα σας

 

Θα πρέπει είτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο δωρεάν εργαλείο όπως το SEOSITECHECKUP όπου θα σας δώσει κάποια βασικά στοιχεία για την ιστοσελίδα σας ή να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία όπου θα σας προετοιμάσει μια αναλυτικά έρευνα γύρω από το SEO της ιστοσελίδας σας.

 

SEO λάθος #3 : Χαμηλός αριθμός ή ποιότητα των backlinks σας

 

Τα υψηλής ποιότητας backlinks βοηθάνε την ιστοσελίδα σας να ανέβει στις μηχανές αναζήτησης καθώς αυξάνουν την εμπιστοσύνη απέναντι στην Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης.

 

Αν έχετε χαμηλής ποιότητας ή λίγα backlinks, τότε η Google δεν θα σας έχει σε υψηλή υπόληψη.

 

Η ποιότητα των backlinks καθώς και το ποιοτικό περιεχόμενο είναι από τους σπουδαιότερους παράγοντες που επηρεάζουν το SEO μιας ιστοσελίδας.

 

Διορθώστε το λάθος: Κερδίστε ποιοτικά links

 

Για να καταφέρετε να κερδίσετε links από άλλες ιστοσελίδες, τότε θα πρέπει να γίνουν κάποια από τα παρακάτω συμβάντα:

 

  • Να έχετε τρομερά ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο ώστε να κάνουν link από μόνοι τους οι άλλοι webmasters
  • Να κερδίσετε από μόνοι σας links από έμπιστες πηγές

 

Στην MOCIAL διαθέτουμε όλους τους τρόπους ώστε το ποιοτικό σας περιεχόμενο να κερδίσει τα links που πρέπει και να ανέβει στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

 

SEO λάθος #4 : Δεν δημοσιεύετε μεγάλα και ποιοτικά κείμενα

 

Όπως γράψαμε και πιο πάνω, από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στο SEO της ιστοσελίδας σας είναι τα ποιοτικά backlinks και το ποιοτικό περιεχόμενο (μαζί με τα onsite factors όπως ταχύτητα ιστοσελίδας,mobile friendly,κ.α.)

 

Η ιστοσελίδα σας χρειάζεται ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο(όχι copy/paste από άλλες ιστοσελίδες) το οποίο θα προσελκύσει επισκέπτες και έπειτα θα τους μετατρέψει σε πελάτες.

 

Διορθώστε το λάθος: Βελτιώστε τα άρθρα σας και γράψτε αρκετό και ποιοτικό περιεχόμενο

 

Η συγγραφή κειμένων και περιεχομένου είναι από τις σημαντικότερες εργασίες σε μια καμπάνια inbound marketing.

 

Γνώμη μας είναι ότι κάθε ιστοσελίδα που πουλάει, θα πρέπει να κάνει ενέργειες inbound marketing έτσι ώστε να προσελκύει επισκέπτες στα κείμενά της μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 

Τα κείμενα και όλα τα άρθρα μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι σωστά δομημένα και να έχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα SEO άρθρο.

 

SEO λάθος #5 : Το περιεχόμενό σας δεν είναι σωστά δομημένο!

 

Ακόμα κι αν έχετε αρκετό και ποιοτικό περιεχόμενο, θα πρέπει αυτό να είναι άριστα δεμένο και δομημένο.

 

Να έχει τα σωστά keywords, τοποθετημένα εκεί που πρέπει, να χρησιμοποιείτε H1,2,3 tags, κ.α.

 

Η δημιουργία απλά ενός κειμένου 2.500 λέξεων δεν αρκεί για να βγει αυτό το περιεχόμενο στην πρώτη σελίδα της Google – πόσο μάλλον στα πρώτα 3 αποτελέσματα(που λαμβάνουν περίπου το 70% όλων των αναζητήσεων).

 

Διορθώστε το λάθος: Αναζητήστε για φράσεις και εκφράσεις που ψάχνει ο κόσμος σχετικές με το κείμενό σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις εκφράσεις ως H1,2,3 headers και απαντήστε σ’αυτά τα ερωτήματα στις παρακάτω παραγράφους.

 

Σε συνδυασμό με το keyword research που θα πρέπει ήδη να έχετε κάνει για το περιεχόμενό σας, θα είστε πολύ κοντά σ’αυτά που αναζητάνε οι επισκέπτες σας κι έτσι να τους προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο.

 

SEO λάθος #6 : Δεν παρακολουθείτε την πρόοδο της ιστοσελίδας σας.

Αν δεν υπάρχει το κατάλληλο εργαλείο για στατιστικά και feedback τότε δεν μπορεί να υπάρξει βελτίωση. Πως μπορείτε να γνωρίζετε ποια πράγματα δουλεύουν και ποια όχι, αν δεν κάνετε tracking;

 

Διορθώστε το λάθος σας: Χρησιμοποιήστε το Google analytics και άλλα tracking προγράμματα

 

Με το Google Analytics μπορείτε άμεσα να δείτε τι επισκεψιμότητα έχει η ιστοσελίδα σας, από που ήρθε και πόσο έκατσε στην σελίδα σας.

 

Μπορείτε επίσης να συγκρίνετε περιόδους και να βλέπετε την αύξηση ή την μείωση των επισκέψεων αντίστοιχα.

 

Πέρα από το Google Anaytics υπάρχουν και άλλα εργαλεία όπως το ahrefs όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία των keyword σας ή άλλα σημαντικά με το SEO πράγματα.

 

Για παράδειγμα στο ahrefs μπορείτε να βλέπετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές, τι backlinks έχετε το τελευταίο διάστημα, διαφορές στην ιστοσελίδα σας σε σχέση με ανταγωνιστές κ.α.

 

Η διαδικασία προώθησης μιας ιστοσελίδας στην πρώτη σελίδα του Google είναι ιδιαίτερα επίμονη και μακροχρόνια.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια δωρεάν ανάλυση της ιστοσελίδας σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 3783