Close

Οι 3 πιο σημαντικοί παράγοντες SEO για το 2018

Ο αλγόριθμος της Google αναβαθμίζεται και ενημερώνεται συνεχώς. Κάθε ημέρα γίνονται αλλαγές στην μηχανή αναζήτησης έτσι ώστε να παρέχει πάντα το πιο ενημερωμένο και στοχευμένο περιεχόμενο στον χρήστη, γι’αυτό που αναζητάει.

 

Παλιές τεχνικές που «ανέβαζαν» μια ιστοσελίδα στο Google όπως πυκνότητα λέξεων κλειδιά(να τοποθετείτε αρκετά keywords στην ίδια σελίδα), η αφύσικη απόκτηση backlinks κ.α. έχουν αποκλειστεί από την εμφάνιση του Google Penguin Update το 2012 και του Panda το 2014.

 

Με τα 2 αυτά σημαντικά updates και τις αλλαγές στον αλγόριθμο, η Google δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, στην ταχύτητα φόρτωσης και γενικά στην εμπειρία χρήστη, καθώς και στα ποιοτικά links από άλλες ιστοσελίδες.

 

Πάμε να δούμε όμως τους 3 πιο σημαντικούς παράγοντες SEO για το 2018.

 

  1. Γρήγορες, ασφαλείς και responsive ιστοσελίδες.

 

Μια ιστοσελίδα που δεν πληροί τα παραπάνω 3 κριτήρια (να είναι γρήγορη, να είναι ασφαλής και να είναι responsive σε όλες τις συσκευές όπως laptop, κινητό, tablet,κ.τλ) τότε δεν θα έχει μεγάλη τύχη στα αποτελέσματα της Google.

 

Τα κινητά τηλέφωνο αποτελούν περίπου το 60% του παγκόσμιου browsing – οπότε η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι ειδικά διαμορφωμένη ώστε να εμφανίζεται σωστά σε όλες τις συσκευές και σε όλες τις αναλύσεις.

 

Επίσης, θα πρέπει να είναι σχετικά «ελαφριά» – δηλαδή να μην έχει μεγάλες σε μέγεθος εικόνες, βαριά scripts, κακογραμμένη javascript, κ.ο.κ.

 

Τέλος, πέρα από ασφαλή και γρήγορη, η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι και ασφαλής. Αν δέχεστε ευαίσθητα δεδομένα όπως στοιχεία πιστωτικών καρτών ή προσωπικά στοιχεία, τότε πρέπει να εγκαταστήσετε ένα πιστοποιητικό ασφαλείας ή αλλιώς SSL στην ιστοσελίδα σας.

 

Μια καλογραμμένη, γρήγορη και ασφαλή ιστοσελίδα θα έχει καταπληκτικά rankings στις μηχανές αναζήτησης!

 

  1. Εστιάστε σε ποιοτικό περιεχόμενο

 

Κάθε καμπάνια προώθησης ιστοσελίδων και όχι μόνο, εστιάζει στο ποιοτικό περιεχόμενο. Για να αναπτυχθεί και να προωθηθεί μια ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει αρκετό και ποιοτικό περιεχόμενο γύρω από την θεματολογία που καλύπτει.

 

Η θεματολογία της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να αναλύεται με ποιοτικά και εις βάθος κείμενα.

 

Δώστε ιδιαίτερη βάση στο keyword research πριν από κάθε άρθρο σας έτσι ώστε να το προσαρμόσετε στις ερωτήσεις του κοινού σας.

 

Πάνω από το 50% των αναζητήσεων γίνεται με 3 και παραπάνω keywords. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες αναζητάνε πιο συγκεκριμένα θέματα καθώς και έγκυρες συμβουλές πάνω σε εξειδικευμένα πράγματα.

 

Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες, ο αλγόριθμος της Google δίνει προτεραιότητα στην ποιότητα του περιεχομένου έναντι άλλων παραγόντων όπως ηλικία domain, backlinks,κ.α.

 

Πριν ξεκινήσετε την συγγραφή ενός άρθρου είτε για το εταιρικό σας blog είτε για κάποια άλλη χρήση, εστιάστε στην ανάλυση του θέματος που θέλετε να γράψετε καθώς και τι θα προσφέρει αυτό στον μελλοντικό αναγνώστη.

 

Γράψτε κάτι που δεν έχει ξαναγραφτεί, κάτι ποιοτικό, που θα προσφέρει πραγματικές λύσεις σε αυτόν που θα το διαβάσει.

 

  1. Χτίστε δυνατά backlinks από μεγάλες ιστοσελίδες

 

Τα backlinks ακόμα και τώρα διαδραματίζουν έναν σημαντικό ρόλο στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας.

Θα πρέπει να γνωρίζετε πως τα μη φυσικά links τιμωρούνται από την Google και ο σκοπός σας θα πρέπει να είναι η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου ώστε να κάνουν link προς την ιστοσελίδα σας, άλλοι webmasters λόγω της ποιότητας του άθρου σας.

 

Η Google προωθεί συνεχώς ιστοσελίδες που δίνουν αξία στους επισκέπτες της. Οι τεχνικές πτυχές για να προωθήσετε μια ιστοσελίδα είναι πάρα πολλές και δεν μπορούμε να τις αναλύσουμε σε ένα μοναδικό άρθρο.

 

Σας συμβουλεύουμε όμως να εστιάζετε πάντα στο πως θα δώσετε μεγαλύτερη αξία στον πελάτη σας μέσα από το περιεχόμενο και επίσης πως θα του δώσετε την καλύτερη εμπειρία χρήσης για την ιστοσελίδα σας, όπως υψηλή ταχύτητα, ασφαλή ιστοσελίδα, responsive σε όλες τις συσκευές, κτλ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 3783