Close

10 εύκολα εφαρμόσιμα SEO tips που δουλεύουν το 2018!

Αναζητάτε μια λίστα με χρήσιμα seo tips που να είναι εύκολα εφαρμόσιμα στην ιστοσελίδα σας και μπορούν να την βελτιώσουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης; Τότε ήρθατε στο σωστό μέρος!

 

Έχουμε μαζέψει για εσάς μια λίστα με τα 10 καλύτερα tips και πρακτικές, ώστε η ιστοσελίδα σας να προωθηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις μηχανές αναζήτησης και να βγει στην πρώτη σελίδα της Google και όχι μόνο!

 

Ας αρχίσουμε!

 

  • Keyword research

 

Το keyword research ή αλλιώς η ανάλυση των λέξεων κλειδιών είναι το αρχικό σημείο εκκίνησης για όλες τις καμπάνιες seo – από μια μικρή ιστοσελίδα μέχρι τα μεγάλα digital agency, όλοι ξεκινούν κάνοντας το απαραίτητο keyword research.

 

Τι είναι όμως το keyword research;

 

Η έρευνα των λέξεων κλειδιά αναφέρεται στη διαδικασία που πρέπει να κάνουμε ώστε να βρούμε όλες τις λέξεις κλειδιά που ψάχνει ο κόσμος, σχετικά με το πεδίο που βρισκόμαστε.

 

Αν δηλαδή έχουμε μια ιστοσελίδα με περιεχόμενο για σκυλοτροφές, θα πρέπει να κάνουμε μια έρευνα ώστε να βρούμε τι αναζητάει ο κόσμος. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα μας επέστρεφαν ότι οι αναζητήσεις κυμαίνονται γύρω από λέξεις κλειδιά όπως «η καλύτερη σκυλοτροφή» , «η πιο φθηνή σκυλοτροφή» , «σκυλοτροφές Θεσσαλονίκη» κ.α.

 

Να είστε 100% σίγουροι πριν ξεκινήσετε την ιστοσελίδα σας ή ακόμα και ένα νέο άρθρο στο blog σας, πως έχετε κάνει μια σωστή έρευνα στις λέξεις κλειδιά του χώρου σας.

 

Χωρίς keyword research η ιστοσελίδα και το περιεχόμενό σας θα είναι εκτός ανταγωνισμού και θα λαμβάνει ελάχιστες ως μηδαμινές οργανικές επισκέψεις

(καθώς οι αναζητήσεις που κάνει ο κόσμος δε θα έχουν καμία σχέση με το περιεχόμενό σας)

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι αποτυγχάνουν για 3 λόγους, όταν έρχεται η ώρα του keyword research. Αυτοί είναι:

 

  • Η μη βελτιστοποίηση για τα keywords που έχουν βρει
  • Προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν την ιστοσελίδα τους για ΟΛΑ τα keywords
  • Προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν για keywords που δεν είναι κατάλληλα για την σελίδα τους.

 

Σημείωση: Είναι πολύ σημαντικό να μην προσπαθείτε να κάνετε target το ίδιο keyword σε διαφορετικές σελίδες. Προσπαθήστε κάθε landing page να έχει το δικό του target keyword.

 

  • Αποφύγετε τα «keyword unicorns”

 

Πολλές φορές όταν κάνετε έρευνα για τα κατάλληλα keywords, ίσως βρείτε κάποιο που έχει δεκάδες χιλιάδες αναζητήσεις τον μήνα. Αξίζει όμως η προώθησή του; Τι θέλει να επισκεφθεί ο επισκέπτης όταν αναζητάει αυτή τη λέξη κλειδί;

 

Για παράδειγμα ο όρος «google analytics” έχει πάνω από 1 εκατομμύριο αναζητήσεις τον μήνα. Όμως όσοι τον ψάχνουν, απλά θέλουν να συνδεθούν στο λογαριασμό τους ή να δημιουργήσουν έναν νέο. Επίσης τα περισσότερα αποτελέσματα είναι της Google οπότε και σίγουρα δεν αξίζει η επένδυση σε ένα τέτοιο keyword.

 

Από την άλλη, μπορείτε να βρείτε μερικά side keywords που όντως μπορεί να βοηθήσουν την ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας και την προσέλκυση στοχευμένων επισκεπτών.

 

Για παράδειγμα τα keywords “google analytics τι είναι» , «google analytics βοηθήματα» , “google analytics πως λειτουργεί» είναι λέξεις κλειδιά που μπορούν να προσελκύσουν κόσμο στην στοχευμένη ιστοσελίδα σας και φυσικά να κάνετε αρκετά εύκολα rank στα οργανικά αποτελέσματα!

 

  • Αν η ιστοσελίδα σας είναι καινούργια ή έχει χαμηλό authority, τότε στοχεύστε σε χαμηλού ανταγωνισμού keywords!

 

Για το Google παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ηλικία της ιστοσελίδας σας καθώς και τι authority έχει – κάτι που εξαρτάται από την ποιότητα του περιεχομένου καθώς και των εισερχόμενων συνδέσμων(links).

 

Αν η ιστοσελίδα σας έχει χαμηλό authority ή είναι σχετικά καινούργια, τότε πρέπει να στοχεύσετε σε χαμηλού ανταγωνισμού λέξεις κλειδιά καθώς και lsi –  δηλαδή μεγάλα keywords που αποτελούνται από 3+ λέξεις.

 

  • Βρείτε ποια keywords δίνουν traffic στους ανταγωνιστές και…κλέψτε τα!

 

Υπάρχουν αρκετά εργαλεία διαθέσιμα στο διαδίκτυο όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια αναζήτηση και να βρείτε ποια keywords δίνουν traffic(και πόσο) στις σελίδες των ανταγωνιστών σας.

 

Με αυτά τα εργαλεία μπορείτε να στοχεύσετε σε καλύτερες λέξεις κλειδιά, να γράψετε καλύτερο περιεχόμενο από τους ανταγωνιστές σας και να βγείτε πάνω από αυτούς στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης!

 

Η Mocial διαθέτει τα καλύτερα εργαλεία παρακολούθησης keywords & ανταγωνισμού και μπορεί να σας βοηθήσει να βγείτε πάνω από τον ανταγωνισμό!

 

  • Βρείτε ερωτήσεις που ψάχνουν απαντήσεις και μετά απαντήστε τες εσείς με ποιοτικό περιεχόμενο!

 

Αρκετοί χρήστες αναζητάνε ερωτήσεις στο Google όπως «πως μπορώ να προωθήσω την ιστοσελίδα μου» . Συνήθως αυτές οι ερωτήσεις αποτελούνται από πολλές λέξεις κλειδιά και έτσι συμπεριλαμβάνονται στα LSI keywords. Αυτό τα κάνει να έχουν –συνήθως- μικρό ανταγωνισμό κι έτσι εύκολα μπορείτε να κάνετε rank μια ιστοσελίδα σας.

 

Βρείτε μέσα από το κατάλληλο keyword research αυτές τις φράσεις – ερωτήσεις και δημιουργήστε το κατάλληλο, ποιοτικό περιεχόμενο που θα απαντάει με σαφήνεια στις ερωτήσεις του χρήστη και θα του δίνει σημαντική και ποιοτική πληροφόρηση.

 

Οι 5 πρώτες συμβουλές είχαν να κάνουν αποκλειστικά με το keyword research και πως θα βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά ή φράσεις, έτσι ώστε να γράψετε ποιοτικό περιεχόμενο και να προσελκύσετε επισκέπτες.

 

Πάμε όμως στο δεύτερο κομμάτι, που αφορά χρήσιμα tips για ποιοτικό περιεχόμενο.

 

Η συγγραφή άρθρων είναι μια τέχνη που πρέπει να γίνεται προσεγμένα και να αφιερώνετε αρκετή ώρα σε κάθε άρθρο και κάθε περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Μη ζητάτε αρθρογράφους για 5 και 10€ για τα «καλά» κείμενα της ιστοσελίδας σας. Θα καταλήξετε να έχετε crappy περιεχόμενο που δε θα κάνει πουθενά rank.

 

  • Βρείτε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ιδέες για τα topic που θέλετε να γράψετε

 

Θέλετε να κάνετε rank ένα συγκεκριμένο keyword αλλά δεν έχετε ιδέες σχετικά με το τι να γράψετε; Υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν και θα σας ξεμπλοκάρουν άμεσα!

 

Η Mocial διαθέτει εξειδικευμένα εργαλεία με σκοπό να σας παρέχει άμεσα ποιοτικό, επίκαιρο και καθαρογραμμένο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας!

 

  • Κάντε το περιεχόμενό σας εύκολα κατανοητό και γρήγορο να διαβαστεί

 

Ο επισκέπτης θέλει να διαβάσει την πληροφορία που τον ενδιαφέρει γρήγορα και να είναι εύκολα κατανοητό το κείμενο που βλέπει. Προσπαθήστε να γράφετε όσο το δυνατόν πιο απλά και να προβάλλετε όλες τις πληροφορίες με όσο το δυνατόν λιγότερη, άχρηστη πληροφορία!

 

  • Μην γράφετε λέξεις απλά για να γράψετε!

 

Πολλές φορές θα έχετε διαβάσει πως τα μεγαλύτερα κείμενα μετράνε περισσότερο στο SEO και στην προώθηση μιας ιστοσελίδας. Αυτό ισχύει αλλά δεν είναι ο κανόνας. Αν συγκρίνουμε ένα μεγάλο κείμενο που δεν είναι ποιοτικό, χωρίς δομή, με μεγάλα κενά διαστήματα και χωρίς να έχει προηγηθεί keyword research , σε σχέση με ένα μικρότερο κείμενο με λιγότερο περιεχόμενο αλλά σωστά δομημένο και με έρευνα στις λέξεις κλειδιά, τότε το δεύτερο κείμενο θα έχει καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης!

 

Οπότε μη γράφετε λέξεις απλά και μόνο για να αυξηθεί ο αριθμός των συνολικών λέξεων του κειμένου σας!

 

  • Συμπεριλάβετε το κυρίως keyword σας στο τίτλο της σελίδας (και όχι μόνο)

 

Το main keyword σας θα πρέπει να βρίσκεται στο τίτλο της σελίδας που θέλετε να κάνετε ranking. Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνετε το Google να αναγνωρίσει περί τίνος πρόκειται η σελίδα και να την πλασάρει σε όσο το δυνατόν καλύτερη θέση.

 

  • Επιβεβαιώστε ότι το site σας φαίνεται εξαιρετικά σε κάθε συσκευή και κάθε ανάλυση οθόνης!

 

Όλες οι ιστοσελίδες πλέον θα πρέπει να είναι 100% responsive – δηλαδή να ανταποκρίνονται στην ανάλυση και στην τεχνολογία της συσκευής που διαβάζονται.

 

Για παράδειγμα θα πρέπει το header και το logo να μικραίνουν όσο μικραίνει η ανάλυση της οθόνης – μια ιστοσελίδα πρέπει να φαίνεται σωστή τόσο στην έκδοση για κινητά όσο και στους σταθερούς υπολογιστές.

 

Με περίπου το 65% του web browsing να γίνεται από κινητά και tablets, σίγουρα δε θα θέλατε η ιστοσελίδα σας να φαίνεται άσχημα σ’αυτές τις συσκευές!

 

Πέρα από το πρακτικό κομμάτι όμως, το Google δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα σε ιστοσελίδες που ο κώδικάς τους είναι καθαρός και responsive – δηλαδή μπορεί και ανταποκρίνεται ανάλογα την συσκευή που είναι.

 

Ακολουθήστε αυτές τις 10 βασικές συμβουλές στο SEO και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Μην ξεχνάτε πως το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του SEO και γι’αυτό προτείνουμε καμπάνιες inbound marketing σε όλους μας τους πελάτες – από μια μικρή επιχείρηση μέχρι έναν μεγάλο όμιλο!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/mocial/public_html/wp-includes/functions.php on line 3783